۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

طرز تهیه خورشت قورمه سبزی مجلسی

قورمه سبزی یکی از غذاهای سنتی در ایران است که دارای طرفداران زیادی می باشد که خیلی از آن ها سعی می کنند حداقل در هفته یکبار آن را در برنامه غذایی خود قرار دهند غذاهایی هستند که با این اینکه ممکن است بارها را آن سرو کرده باشیم ولی باز هم آن را با تمایل درست می کنیم این غذایی که از نظر بعضی ها خیلی خوشمزه می باشد و با شنیدن حتی اسم این غذا آن ها را به هوس می اندازد و وقتی این غذا را می خواهند میل کند با علاقه این کار را انجام می دهند این غذا را بعضی ها علاوه بر اینکه برای خانواده خود درست می کنند در تعدادی از مهمانی ها و یا مراسمی که برگزار می کنند نیز آن را تهیه و سرو می کنند دستور پخت برای ۴ نفر مناسب می باشد برای اطلاع از آموزش آشپزی و طرز تهیه خورشت قورمه سبزی به این شکل ما را همراهی کنید.

دستور پخت خورشت قرمه سبزی با سیر | سرآشپز پاپیون

  • ساسان es
  • پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۹

دسر‌های شکلاتی:

دسرهای شکلاتی انواع مختلفی دارند که هر یک را با دستوری متفادت تهیه می‌کنند. از دسر‌های شکلاتی ترکیب شده با انواع میوه گرفته که با یخچال و فریزر تهیه می‌شوند تا دسر‌های شکلاتی‌ای که به همراه بیسکوییت، کیک و ویفر در فر پخته می‌شوند.

در این مطلب ما به شما تعدادی از دسر‌های شکلاتی که دستور تهیه ساده‌ای دارند را معرفی می‌کنیم تا بر اساس سلیقه و ذائقه تان هر یکی را تهیه و نوش جان کنید.

دسر شکلاتی با شیر
مواد لازم برای دسر شکلاتی

شکلات تخته ای 250 گرم

خامه 300 گرم

شیر 4 پیمانه

پودر ژلاتین 3 قاشق سوپخوری

  • ساسان es
  • يكشنبه ۱۱ آبان ۹۹